De afgelopen periode hebben we hard gewerkt om een nieuw online portaal neer te zetten. Dit portaal is een online product waarmee we alle relaties (denk aan samenwerkingspartners, klanten, leveranciers en andere externe partijen) via een aparte online omgeving toegang geven tot bepaalde folders met daarin diverse documenten.
Doel van het Portaal
Het doel is om op een veilige en eenduidige manier te gaan werken met verschillende partijen (zoals klantrelaties). We zien namelijk dat er vaak inefficiënties ontstaan doordat organisaties met externe partijen e-mailen. Door de vele verstuurde e-mails, weten medewerkers niet altijd waar de communicatie te vinden is en wat de laatste versie van het laatste document is. Er worden soms ook onveilige tools gebruikt voor het delen van belangrijke (bedrijfs)informatie. Ook zien we combinaties ontstaan, waardoor er geen gestandaardiseerd proces is.
Met dit nieuwe klantenportaal staat alles op één centrale plek!
Mogelijkheden RetSoft Portaal
Wat kun je met dit RetSoft Portaal doen. Je krijgt:
- Als klant van RetSoft krijg je toegang tot dit portaal als administrator;
- De mogelijkheid om zelf gewenste relaties toe te voegen en uit te nodigen;
- De mogelijkheid om per relatie diverse gebruikers toe te voegen. Deze gebruikers ontvangen vervolgens een e-mail om in te loggen;
- De mogelijkheid om toegangsrechten te verlenen aan de klanten tot documenten;
- Naast het inzien van documenten kan je ook bepalen of ze ook nieuwe documenten mogen toevoegen;
- Om de juiste versies van documenten bij te houden wordt ook versiebeheer toegepast (alleen bij DMS licenties).
Dit portal zullen wij blijven doorontwikkelen. Heb je belangstelling of wil je graag een demo, neem dan contact op met ons!