Ticketsysteem Chronos

Outlook plug-in

We bieden de mogelijkheid om vanaf Microsoft Outlook een plug-in te installeren, zodat medewerkers automatisch support tickets kunnen aanmaken in het ticketsysteem. Alle supportvragen kunnen zo eenvoudig opgepakt en aan elkaar gekoppeld worden.

Mail automatisch verwerken

We kunnen automatische al het inkomend mailverkeer van specifieke mailboxen verwerken. Zo worden alle inkomende supportvragen gelijk geregistreerd in het ticketsysteem.

Support & Ondersteuning

Je hebt overzicht van alle support tickets via een eigen dashboard. Supporttickets kunnen makkelijk toegewezen worden aan verschillende medewerkers voor een interne afhandeling. Via verschillende filter mogelijkheden kunnen er inzichten verkregen worden op het dashboard.

Projectmatig werken

Wanneer je als organisatie veel projectmatig werk verricht, is het mogelijk om projecttickets aan te maken. Zo kan er gestuurd worden op tijdregistratie van medewerkers, inhoud en verschillende projectonderdelen. Bovendien worden er rapportages gemaakt om de projecten te kunnen monitoren.

Servicelevel Management

Je kan servicelevels aanbrengen, zodat je afspraken kan monitoren en bijsturen. Medewerkers hebben via het dashboard duidelijk inzichtelijk wat de prioriteit is en hoe ze klantvragen moeten behandelen.

Communicatie

Met dit ticketsysteem kan je direct communiceren met klanten. Je hoeft dus niet outlook te openen of gebruiken voor communicatie over tickets. De gehele communicatietrail wordt bijgehouden en is altijd gearchiveerd bij een ticket.

Beheren en inrichting van het ticketsysteem

Een ticketsysteem is software die specifiek is gebouwd om intern de juiste afhandelingen te maken voor support-vragen (ook wel tickets genoemd in het systeem).

Het ticketsysteem zorgt ervoor dat alle supportvragen geregistreerd, opgepakt en afgesloten worden (met bijhorende afsluiting). Naast optimalisatie van het interne proces zorgt het ook voor optimalisatie en professionalisering van de servicedesk richting je klanten.

Bovendien bevat het ticketsysteem een module om projectmatig werken te ondersteunen. Projecten kunnen aangemaakt worden en op basis van bijvoorbeeld deelprojecten kunnen projectmedewerkers tijd gaan schrijven op de projectonderdelen die uitgevoerd worden. Zo worden projecten beheersbaar gemaakt en je kan het project juist monitoren.

In het supportproces en projectmatig werken, krijg je door rapportages inzichten over de status, afhandeling en geregistreerde tijd. Dit kan aangescherpt worden door filters toe te passen op bijvoorbeeld klant niveau, ticket type en medewerker.

Voordelen Chronos

  • Alle communicatie en registratie voor support in één overzicht;
  • Al het projectwerk en tijdregistratie in één systeem.
  • Afhandeling van alle (mail)communicatie binnen het ticketsysteem;
  • Toewijzen van registraties (tickets) aan medewerkers binnen het ticket systeem;
  • Notificaties van toewijzingen voor medewerkers, zodat ze weten dat er actie verwacht wordt.
  • Outlook integratie mogelijkheden om mails en tickets direct aan te maken te koppelen;
  • Mogelijkheden voor verschillende integraties, zoals een koppeling met de facturatie voor het projectmatig werk binnen het ticket systeem.
  • Mogelijkheden om rapportages te maken op basis van de geregistreerde tickets (voor service en projecten). Rapportages kunnen specifiek gemaakt worden op bijvoorbeeld: klantniveau, projectniveau en ticket soort.
  • Een overzicht van alle klanten samengevat binnen een klantkaart. De klantkaart is een overzicht van de klant en de klantgegevens;
  • Elke klant(kaart) heeft een overzicht met ticketitems, taken en overige zaken.
  • Het ticketsysteem biedt de mogelijkheid om voor elke medewerker een verlofadministratie bij te houden;
  • Afwijkingen, procesverbeteringen kunnen worden geregistreerd in het systeem. Dit geeft de mogelijkheid om voor verschillende teams verbeter-suggesties, interne incidenten etc. vast te leggen.

Functionaliteiten

Afwijkingen Registratie

Verlofregistratie

Service Level management

Support Dashboard

Plug-ins

API integraties

Meer weten over het product Chronos?